U gebruikt een verouderde versie van Internet Explorer. Klik hier om een nieuwere browser te downloaden.

Gemist

close

Live Radio

close

Keukenbrand door vergeten broodje in de magnetron

Maandag 13 november kwam er rond half zes een melding binnen over een keukenbrand die plaats vond in de  in Leeuwarden.

De enorme hoeveelheid rook was ontstaan door een vergeten broodje in de magnetron. De bewoonster werd onderzocht door de ambulancemedewerkers maar hoefde niet naar het ziekenhuis.  Buurtbewoners zorgden voor opvang.

Discussieer mee